Reser till L.A

Om tolv timmar börjar jag min resa emot den amerikanska västkusten och denna blogg, är det tänkt, skall återupplivas och fungera som resedagbok. Efter några dagar av ressjuka så börjar det faktiskt att ge med sig, jag börjar se det som att det nog kommer bli roligt, att planet inte nödvändigtvis kraschar och att kanske det inte spring runt några hänsynslösa mördare just på dem hotellen vi ska bo på.

När jag säger vi, då menar jag mig själv och min högra hand under dem kommande två veckorna, Pelle Rimsbo.
Pelle är bra att resa med, vi var i Bulgarien för två år sedan och vi har umgåtts dagligen dem senaste åtta åren och vi kompletterar varandra bra. Jag är intelligent, engelsktalande, drivande, socialtkompetent och har ett fördelaktigt yttre. Pelle är lång, försynt och riskmedveten.

Just nu vill jag att klockan skall slå 05.00 så att man får slänga in resväskan(som förvisso inte har packats än) i Gustav Look´s BMW och dundra ner till Arlanda, checka in, borda planet och sen sätta sig och andas ut..

på återhörande

/mr

Kommentarer
Postat av: Pelle Rimsbo

Hmm ok. Skulle du vara bevandrad i det engelska språket! Totalt tvärtom skulle jag vilja säga.. Jag har denna resa (usa resan) redan fått många goda skratt av din stappliga engelska!

2008-09-08 @ 05:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0