Andra för dagen

Det är nog första gången jag plitar ner två inlägg här på en dag. Kanske för att gardera sig om det nu skulle bli så att jag inte hinner skriva imorgon, eller för att jag fått några bra besked.

Mikael, Toni Dahlman och Mattias Ekholm spelar i Mora IK nästa säsong, Great!

-

Toffe skrev ett sms och berättade att hans 20 års fest var i dag, och inte alls imorgon, Great!

-

Sedan kan jag inte undgå att skriva en uppretade rad om alla tjejer 15-18 som springer runt i Leksand en dag som denna. Dom bär små lätta skor(men ändå dyra), en väldigt kort kjol, någon halvpösig tröja och så ett par stor flugglasögon. Det är fanimej inte snyggt och dem ser likadana ut allihop! FY!

-

Nu kan det varit så att jag tog mig vatten överhuvudet nyss, jag kan nog nämligen aldrig minnas att jag fått beröm för att jag kan så fantastiskt mycket om kläder eller att jag skulle ha en stil som är någonting annat än egen. Men i detta fall kunde jag inte undvika att slänga ur mig lite.

-

Sedan är det någon där ute som är förvånad över att medlemmarna i facket är nere på rekordnivå hos arbetare under 30(skulle vara Patrik "jag äger adam alsing" Sandström då)? Det är ett förlegat system med en hög avgift som styrs av arbetsskygga! USCH!

/TDI

Kommentarer
Postat av: Sandstrom

Nämn inte gärna mitt namn i samma mening som en politisk ståndpunkt. Jag är alldeles för oinsatt och konflikträdd för att bemöta kritiken :P Skönt att se att du håller bloggen levande iaf!

2008-06-01 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0