saxat ifrån FCKs gästbok

"Namn: göran kropp
Datum: 2008-05-25 17:03:00

vilket skitsnack...
jag var nykter o gick hem 23.30...
inte en dam vid min sida (som vanligt)...

däremot kan jag lova att jag träffade en tokfull boggen på dansgolvet
med tre raggarepolare som alla hade en rävsvans bak på sydstatskepan...

idrottsmän dricker ej alkohol...
men iofs är ju frågan om insjöns div.4 e ett idrottsgäng eller ett volvo 240 inspirerat kompisgäng

/over and out"



För det första så var jag absolut inte tokfull, hade druckit tre stycken 3,5 or så ni behöver absolut inte elda upp er över det mina kära lagkamrater i fotboll. För det andra är det alltså jag som kallas för boggen. Men det roliga är ju hur falubor, som det är i det här fallet, ser på oss uteifrån. Eller oss, det var väl snarare mina kompisar som fick sig en skopa. Kompisar som för övrigt är några av dem absolut fåfängaste också, Jakob Fändriks och Carl Mikael Gunnarsson. Den tredje mannen som benämdes som "raggarepolare" var Pelle Rimsbo.

Pelle är en förhållandevis stilig karl som gärna vill vara hel och ren, men ändå inte riktigt i närheten av Jakob och Carl Mikael. I mina ögon kan man alltså inte ens kalla Pelle för en "raggare". Men världssynen är nog lite annorlunda i Falun är jag rädd..

-

Mor: Det finns varken ord eller blommor som kan förklara hur mycket du betyder för mig!

/TDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0