Grattis mor!

Hon fyller 53 år idag och jag lämnade precis festen. Alltid lika trevligt att träffa släkten, där är man fortfarande den lilla lintotten man var när man föddes. Jag kan själv känna att lever ett vuxnare liv än vad jag själv är mogen för så då är det underbart att få sitta där och bli ompysslad, nypt i kinden och allmänt utfrågad. Nu har kindnypen minskat i takt med att syster har fått två ungar som tar en del uppmärksamhet men hur som helst så är det härligt med dom här sammankomsterna.

Nu bär det av till Hotellvägen 11 och lägenhetsinnehavare Lundberg för en gammalt hederligt förkrök. Sen vid klockan 24 blir det NHL hemma hos Eriksson. Där har ni min kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0