Håkan Bogg

Mr. Mora, Håkan Bogg till Timrå. Ett ganska löjligt smeknamn, Mr.Mora, och i mina ögon felaktigt utdelat. Är det någon som varit där länge och förtjänar det namnet, vilket jag antar ligger till grund för namnet, så är det Janne Simons. En bidragande orsak till att han kallats "Mr.Mora" är nog efternamnet, Bogg. Namnet Bogg är väldigt mycket Mora.

Hur som helst så önskar vi honom lycka till ifrån Tokiga Drakar Insjön.
Visst hade man kunnat seta här och vara bitter för att han inte vände hem till Mora IK efter sin lilla utlandsresa. Men som forwardsbesättningen ser ut idag så saknar jag honom inte. Jag tror på våra forwards!

Hade det däremot varit Tomas Skogs som varit klubblös hade jag varit beredd att kliva in med egna ekonomiskamedel för att få tillbaka honom. Med andra ord så tycker jag att det fattas lite på backsidan.

Men Håkan Bogg kommer aldrig se lika bra ut i en matchtröja som han gör på den här bilden: http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00776/newPic_885_jpg_776128c.jpg


---


Inflyttning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0