Nu var det länge sedan, men nu kokar det!

Det var ett förbannat självömkande ifrån Leksand Superstars sida vad det gäller deras bojkott i Mora fredag! Jag vill dock tidigt klargöra att jag tycker det ska bli skönt att slippa se Sveriges mest självgoda arslen stå och vräka sig och kasta skit på en av dom platser jag älskar mest.

Men att dom ska ut i tidningarna och gråta och snyftande säga att dom inte får biljetter blir helt enkelt väldigt löjligt. Nej tyvärr, ni kunde inte få 2000 biljetter, trots att ni har fyra sm-guld och miljontalsfans världen runt så kan vi inte reservera  så många åt er. Däremot hade varenda fri människa möjlighet att köpa en biljett via ticnet, men är det verkar som om inte det är märkvärdigt nog.

Stressad och förbannad. Sammanhanget inte det bästa, men jag hoppas känslor gick i genom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0