Dålig frekvens

Jag ska be om ursäkt till mina läsare för min väldigt dåliga uppdatering här emellanåt. Vissa veckor är det ett inlägg, vissa minuter två stycken. Men det är faktiskt så det kommer fungera om det ska bli något läsvärt skrivet här. Det är inte direkt så att jag sitter och drar in stora pengar på att skriva på beställning, och sedan värper ur mig fem-sex stycken fylliga inlägg dagligen. Jag får ju även sota för det här själv då jag tydligt märker hur upp och ner läsar siffrorna är, beroende på uppdatering. Mitt tips är att ni lägger legendens.blogg.se som er startsida(guldstjärna Jona Rimsbo), så missar ni ingenting viktigt runt ishockey i Mora, innebandy i Insjön och det vardagliga livet i Insjön.

"Kungen" jag och kusin Lindberg hade en trevlig resa till Mora och FM Mattsson Arena i fredags, fyllig! Tyvärr fick vi inte dom tre poängen vi förtjänade, utan fick nöja oss med två och att Colby Genoway blev skadad. Men två poäng är bättre än noll och en, och Colby Genoway är snart tillbaka - Solen går alltid upp!

"Kungen" kläckte en intressant idé till tävling på kommentatorsfunktionen, ett pris till den goda man som får bort det vidriga blåljuset på ismaskinen i FMMA. Där är vi helt och hållet överrens, en motfråga bara. Ska priset vara 130st fryspåsar eller en liten del av den framtida storvinsten på travet?

-

Nästa gång jag skriver en rad här så ska ni få ett utförligt reportage hur det går till på en gitarrkurs, på idéel basis, med leader of the rockers och tillika TDI medlemmen Per Portström som instruktör!

Håll ut!

Kommentarer
Postat av: anneli

Ska du bli en hårdrocksgitarrist så vill en mor väldigt gärna få höra.- Ser fram emot det verkligen.

Ps(jag förstod inte vad kommentatorn har med blinkljuset att göra)DS

mamma

2008-10-23 @ 19:07:33
Postat av: Kungen

Ja du:) fryspåsarna är slut.Och tro på nå vinster på travet i rättvik nästa sommar är väl att ta i.Om nu dom inte ändrar så att den som kommer sist ger utdelning;)Den som lyckas släcka lampfan kan väl få bli hedersmedlem i TDI annars?

Kul att läsa din blogg:)

//Kungen.... länge leve Tokiga Drakarna Insjön!!

2008-10-24 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0