05.21

Jag har inte varit vaken 05.18 en vardag på lite drygt en månad. Det är faktiskt fint att sitta och vänta på att solen ska gå upp över Vattberget med ett glas juice, en smörgås och dörren på glänt. Sömnen ville inte infinna sig i natt, det snurrar lite för mycket i huvudet. Så jag tänkte att då är det ju väldigt passande att jag har en alldeles ny bok om excel liggande. Tyvärr så kommer jag inte speciellt långt innan jag ser att boken och min version inte är överrensstämmande, suck.

Nu höll jag uppe här under påskhelgen med skrivande, precis när besöksräknaren började snurra igen. Men jag vidhåller att det är bättre att hålla tyst än att snacka skit. Alltså, det känns som om jag tar folks tid om jag skriver om sånt som jag inte känner för.

-

Nu känner jag dock att jag har en del jag vill ha sagt.

-

Travet i lördags gick så där, tänkte rätt men det blev fel. Spottade upp mig en hel del sen mitt senaste gästspel för Diktatorn.

-

Klubbdirektören var i mitt barndomshem i lördagskväll, dessvärre var inte jag där. Men han lät hälsa att jag skulle leta reda på en ny back som jag själv fick ta fullt ansvar för. Det första som kom upp i mitt huvud var, i bloggen tidigare nämnda, AIK försvararen Andreas Jungbeck. En spelare bortom dom stora rubrikerna, och antagligen dom feta lönekuverten, som jag är övertygad om skulle göra riktigt bra ifrån sig även i Mora. Dessvärre så har han kontrakt med AIK några säsonger till. Det är nog den enda spelaren som jag ser som en realistisk värvning som jag skulle kunna tagit fullt ansvar för.

-

På tal om klubbdirektören, han väntar på ett mycket intressant besked..

-

Avslutar med att gratulera mina gamla tränare Tommy Stenius och Andreas Lundmark till deras SM-finalplats i innebandy med IBF Faluns damer, nu hoppas vi att ni kan gå hela vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0