En trappa upp.

Nu går jag snart upp en trappa till min käre granne och vän Hans Lundberg. Avslutning med innebandyn kommer det att bli med lite poker och tillbehör.

-

Ingen Greger, Bogg eller Westerling idag heller. Det är tur att jag har haft saker för mig hela dagen så att man inte bara setat och uppdaterat morahockey.se hela dagen. Annars måste jag säga det att Berg-Wahlström som skriver på morahockey.se är riktigt vass. Hoppas verkligen han fortsätter att komma med sådana reportage och intervjuer han slänger upp då och då. Annars är jag intresserad av den positionen, Janne.

-

Trav imorgon, har en rad som jag känner mig 80% nöjd med..

Kommentarer
Postat av: jesper

roret! trots att vi ligger inne med tva helt olika asikter, likt en jude och en nazist (vem som ar vem aterstar att diskutera), sa delar vi anda tanken (tror jag) om att hockey ar som vackrast nar den spelas offensivt och skridskostarkt.

darfor kan jag idag meddela att jag igar befann mig inuti hockeytemplet i Johnstown, Pennsylvania, dar det klassiska laget Johnstown Chiefs haller till, och dar eposet 'Slapshot' spelades in.

dar inne mindes jag, kontemplerade med mig sjalv och insag att ibland sa borde vi hockeyfans inte tackla varann, utan ge oss sjalva en smekande assist.

allt for denna gang, och tack for en trevlig blogg, o du insjons wennerholm (ok, den var taskig, nasta gang far du en passning istallet) /jesper 'lill-mele' eriksson

2009-04-19 @ 07:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0