Serien närmar sig

Nu på söndag drar division sex norra igång, Insjön tar emot Amsberg hemma. Hemma betyder så här års konstgräset i Leksand och det kommer bli en bra värdemätare.

Jag är ganska nöjd med träningsmatcherna, en startelva börjar ta form och den orutinerade staben börjar hitta fungerande rutiner. Tyvärr så spökar en del skador, vilket är ofrånkomligt på denna nivå, men jag har en förhoppning om att dom kommer minska när vi går ut på vanligt gräs.

-
Notiser:

+ Det planerade Valborgsfirandet i Uppsala ställs in pga motivationsbrist.

+ Markus Näslund, igår visade han verkligen varför jag aldrig kommer se han som en av dom stora i svensk hockey.

+ Grattis på födelsedagen storebror och Hallbarg!

+ P Rimsbo har sällskap när han ser på Fotbollskanalen Europa.

+ Miroslav Blatak(back, Tjeckien) är en till gammal Moring som spelar VM.

+ Blir vi inte bäst i kommunen avgår jag som tränare(men sitter kvar som klubbdirektör)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0