Två nya helkomposit!

Två nya helkomposit ska få bekänna färg imorgon förmiddag, dom här klubborna känner jag verkligen att är rätt!

Jag förstår att 99% av elitspelarna kör med helkomposit. Det är skillnad, och 99 av 100 tycker att det är till det bättre. Lättare, bättre känsla och mer snärt i skottet. Sedan så går dom inte av lika ofta heller som dom gjorde första säsongen dom kom, dom tål en slashing och ett direktskott, dock inte lika mycket som en träklubba.

Men när väl en helkomposit klubba går av, har jag fått för mig att det gärna går sönder en till inom två minuter. Enbart för att dom på bänkraden bakom i FMMA ska gnälla över vilken skit det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0