Ispremiär

Rött:
Artursson - Amnér
Jakobs - Fogström - Zettergren

Okänd back 1 - Okänd back 2
Persson - Hilmersson - Enmalm

Svart:
Ekholm - Lilja
Johansson - Lagerström - Viksten

Owilli - Gartner
Simons - Bogg - Eriksson

Så såg laguppställningarna ut och efter några enklare puck och skridskoövningar så kördes det 1-1 och 2-1 en det blev spel. Merparten har inte varit på is på tre månader, men jag tar mig ändå friheten att kommentera vissa av spelarna en aning.

Nämnvärt..

..Viksten har en ruskigt bra handledsskott..
..Men Zettergren kanske har ett värre..
..Enmalm kommer absolut konkurrera om en tröja i år..
..Ekholm är en gigant..
..Owilli ger jag några träningar till innan jag bedömmer..
..Håkan Bogg blir inte vackrare än i en Moratröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0