2009

På den tiden Lunarstorm var det stora communityt bland svenska ungdomar, då avslutade jag alltid året med en sammanfattning på vad för roligt som hänt varje månad. Jag hade planer på att göra så även nu, det finns dock problem. Det har hänt väldigt mycket roligt och värt att berätta, när jag tänker på det lite snabbt. Däremot är det omöjligt att komma ihåg när det hände, månaderna smälter ihop.

Så jag tänkte pröva ett nytt grepp, och på så vis väga in lite av höjdpunkterna under året, en gammal hederlig lista!

Årets..

..föräldrar: Min egna, oumbärliga!

..granne: Hans Lundberg. (Bubblare, Ramazan Kaba)

..syskonbarn: Tuva och Leon för att ni lyser mina dagar.

..kollega: Andreas Hallberg då vi både arbetar ihop och spelar trav på lördagar.

..hemvändare: Håkan Bogg för sitt återintågande i klubben där han hör hemma, Mora IK.

..match: Insjöns IF BK - Leksands IF, 7-0 division6 fotboll.

..fest: Rännhola Rockers på Insjöns Hotell, 27/7.

..soldat: Jon Lundqvist för sin kamp i Afghanistan. Favorit även till nästa års utmärkelse.

..facebookanvändare: Jan Wiktorsson tar hem det efter några intensiva sista dagar.

..husägare: Jonas Lindberg(Elin Bäck), majestätiskt hus, centralt läge och har ännu inte bangat en efterfest.

..hemvändare2: Linnea Björk, vände slutligen hemmåt efter en månads boende på västkusten.

..playboy: Pelle Rimsbo som har haft ett bra kvinnoår, vi hoppas det håller i sig!

..klubbdirektör: Jan Simons, ohotad utnämning.

..arbetsledare: Jens "Pistolen" Gustafsson för sitt agerande i många svåra beslut.

..center: Fredrik Eriksson, jobbar hårt i två riktningar på ett äregirigt sätt.

..festival: Ludvikafesten

..kyckling: Fredrik Modigh och hans dåliga nerver.

..svikare: INGEN (bubblare, Dennis Físk)

..saknade: Patrik Sandström, jag måste töntigt nog erkänna att du saknas i min vardag.

..resmål: Dublin


Det är inte omöjligt att jag kompleterar denna lista någon dag om jag missat någonting grovt.


Kommentarer
Postat av: Dennis Fisk

Stolt att vara nämnd på din lista Mats!!

Årets...

...bloggare: Mats Rörvall

2009-12-31 @ 17:19:12
Postat av: #14

Töntigt eller ej, jag saknar er med!

2010-01-01 @ 14:35:54
URL: http://casusbelli.blogg.se/druhasproba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0