Äntligen tillbaka!

I brist på nya ämnen att skriva om tänkte jag "ctrl+c/ctrl+v:a" in lite gamla inlägg jag hade i min blogg på Lunarstorm. En hel del sköna grejer om jag får säga det själv.

Först ut är en gammal rollista och ett grovt skrivet manus till byns egen version av Fucking Åmål. Anledningen till att den blir först ut är att den här härliga ungdomsfilmen förtillfället står och går på 50" i vardagsrummet och väcker gamla minnen till liv.

"

Fucking Insjön.
Tors 4 aug 2005 11:42
Övrigt, 46 läsare totalt
Nej tro inte att jag har något ont att säga om min älskade by. Däremot har vi efter några kvällars Fucking Åmål tittande beslutat att göra våran egen produktion, "Fucking Insjön".

Rolllistan som följer.

Agnes - Lunkan
Elin - Stine
Johan - Modigh(ev. Benke"går på gymnasiet och åker moped")
Jessica - Lise
Marcus - Jag själv
Camilla(hon med ögonbrynen) - Benke
Cristian(fest fixaren) - Pontus
Mamma Alberg - Lena Eklund
Pappa Alberg - Peter Lundqvist
Oskar Alberg - Emeile Lunqvist/Viktoria Hollsten
Killen i mittzon på ishockeyn - Pelle
Tjejen som gråter på festen - Monnten
Elins kompisar - Elin och Lotta
Johans bror - Jossan
Killarna som Markus anländer med på festen - Pelle å Jonte
Killen som Markus slåss med - Hasse
Tomas(som sätter upp affisch och dunkar på tjej-toa dörren) - Wiborgh
Tomas kompisar - Rasmus, Zacke, Petter

Det var nog alla...Rekomenderar er alla att se den och verkligen placera in personerna, i ovan nämda rolllista, i nuvarande karaktärer!
Kan ge er en liten försmak;

-Lunkan anordnar festen ingen kommer på.
-Modigh har sex med "den där" tjejen.
-Benke ringer och har telefonsex med Lunkan.
-Wiborgh gör kraftfulla ljud effekter för att kunna slå in toalett dörren!

Jag tror på det här...bara vi kommer tillskott...

Bulgarien 23/8? Pengen, klart du ska med och slita på deras grejer!

/Drakarna Leksand/Insjön"

Värt att notera..
Mora IKs supporter sektion i området gick under annat namn.
Någon inspelning blev det aldrig.

Men framförallt, i rollistan finns den framlidna Elin Stålberg, vi glömmer dig aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0