Ludvika Taxi 0240-13900

Åter hemma vid köksbordet efter en rejäl fest i dagarna tre i min fars hemstad, Ludvika.
Dagarna på campingen förra året ser jag fortfarande tillbaka på som sommarens skönaste dagar och någonting säger mig att jag kommer tycka samma lika om årets resa. Gunnarsson, Modigh och mellansyster Björk var utbytta mot Nygårds, Lundqvist och lillasyster Björk men i övrigt var upplägget detsamma och tälten stod på i princip samma plats.
Kort och gott en riktigt bra helg alltså!

Men Ludvika Taxi, ni kan dra åt helvete! Förra året lät ni oss vänta tre timmar på en taxi som aldrig kom, i år en och en halv plus att ni slutade svara när vi ringde. Det är bland det värsta jag varit med om..

Som tur är så finns det svarttaxi ifrån Grängesberg ute på kvällarna vid fyra snåret.

Jag uppmanar alla att hålla koll på Magnus Nygårds album på facebook, tidernas bilder kommer dyka upp snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0