Play off ett, match två.

Resan till Uppsala gick kanon och sällskapet var det eldigaste hittills som följt med på en arrangerad resa. Wiktorsson, Hallberg, Lindberg och Kalle Gunnarsson i all ära men Eric Sjörs sjöng högre än mig och flög hela vägen ner till plexiglaset när Fogström pricksköt in 3-3 pucken. Fantastiskt!


Matchen var ingenting av det vassare jag sett Mora IK prestera denna säsong. Nu skulle man kunna komma med massor av negativa analyser som på det hela sänkte mina egna förhoppningar och även er läsares inför kvällens match. Men, jag har sett det här laget spela så otroligt mycket bättre, och jag är övertygad om att det kommer visa sig ikväll.


-


Finanskrisen nådde till slut Insjövägen 27 också. Clas Ohlsons försäljning har inte varit vad den brukar så då fick vi alla visstidsanställda gå hem. Kan inte säga att jag tyckte det var tråkigt att jag inte skulle upp klockan 05 i måndagsmorgon, när jag kom hem tämligen slutkörd i söndagskväll. Men nu börjar jag längta tillbaka.


Det positiva är att jag nu får tid att planera lite idéer jag haft den senaste tiden. Om dom sjösätts vet jag inte, men nu får jag då tid till att fundera på dom. Hade jag inte gått hem hade jag om några år gått och muttrat över att jag aldrig gav dom en chans så, nu ska smidas.


Kommentarer
Postat av: Sjörsen

hahahaha!!!!

2009-04-07 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0