OS-FINAL!!

Nedsläpp om några minuter nu, händelsen som vi ishockeymissbrukare drömt om sedan Gaborik åkte ifrån ryssarna 2006.

Mina sympatier ligger i två läger, den ena sidan känner för USA, mycket för att jag flaggade för dom innan turneringen drog igång som eventuell slutsegrare. Den andra halvan ligger hos Sidney Crosby, en förbild för varje idrottsman och kvinna i detta universum som jag önskar allt gott.

Att det blir en högintressant match behöver inte skrivas, men det gör jag ändå.

Miller mot Canadas alla all-star forwards. Malone och Backes mot Canadas backar. Parise mot Luongo.

Hjärnan säger USA, 2-4, och ett nytt Miracle on Ice kommer skapas, och Patrik Kane(hockeyvärldens mest överskattade spelare) kommer ha gått poänglös ifrån matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0