Pat Kane

Den tredje perioden är precis avklarad och jag förväntas att ta tillbaka det jag skrev om Pat Kane innan. Jag har aldrig sett Kane ifrån den sida han visar upp ikväll, troligtvis så har väl dom som påstår att han är så bra, sett han i den här formen.

Men att han ska vara NHL´s största stjärna efter Alexander the Great och Sid the Kid tycker jag är att dra det för långt. Han är som Bäckström, fast sämre.

Zach Parise, där har vi en ishockeyspelare!

Brooks Orpik, den ishockeyspelare jag skulle välja om jag skulle få lov att gå i krig med en.

Nu ser vi fram emot övertiden.

Jag ger mig fan på att Kane avgör..eller Getzlaf..men jag hoppas på Parise..


Kommentarer
Postat av: Andreas bodin hansen

Men det blev the kid föga överraskande men jag hoppades på usa.

2010-03-01 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0