JVM

JVM tog slut i morse, väldigt tråkigt. Men tillskillnad mot dom två senaste åren så blev inte laget bättre i takt med att matcherna blev viktigare, nattens match gjorde alles för många spelare sina sämsta matcher. Jag hade nu tänkt skriva några rader om Niklas Wikegårds roll som svenskhockeys största opinionsbildare, men 26 timmars sömnfrånvaro gör att jag inte orkar fokusera tillräckligt för att få ut någonting givande.

Direkt i anknytning till det så vill jag bara säga att jag mår dåligt idag med David Rundblad. Han, tillsammans med många andra, gjorde en väldigt dålig match. Men det är "Rundblad ska bänkas i bronsmatchen" som en grupp på facebook heter nu..

Killen är 19 år(ja det spelar roll!) och vet att han var riktigt dålig..räcker inte det?

Kommentarer
Postat av: Taskin

Jajjemen, Grafton Street hanns med, men även Henry Street. Kanske Henry Street framför allt. Rätt schysst stad alltså :) Vem var du där med?

2010-01-06 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0