Man blir bara för glad!

När som helst på dygnet blir man ibland bara väldigt glad bara av att tänka på saker. Typ när Lunkan skulle bjuda på nattmacka, Pelle skulle kliva upp ett pinnhål, Björk skuggar flickor i Ludvika, Kalle knyter fast sig i fotbollsmålet, Hasse sover över på tågstation i Insjön osv.. Det finns hur mycket roligt som helst i mitt huvud som jag plockar fram ibland när man behöver ett skratt. Men genomgående är ju det här saker som jag upplevt själv, men nu har det kommit. Det första opersonliga som bara genom att uppvisa sig i mitt minne kan få mig att skratta.

http://www.youtube.com/watch?v=L5vhpsfR0M0

Hur skönt är det inte att döpa en unge till Måns-Melker!?


Kommentarer
Postat av: Andreas bodin hansen

riktigt skönt, jag tycker du ska göra det ;)

2010-07-18 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0