Varför..

Tänk er att ni setat upp och kollat på NHL-hockey till klockan 05 en tidig sommarmorgon, och när man väl ska lägga sig så kvittrar fåglarna i träden utanför så att man inte kan somna.
Samma fåglar som kvittrar veckan efteråt när jag ska upp klockan 05, men då kvittrar dom inte tillräckligt för att befria mig ifrån sömnen och jag försover mig..

Hur kommer det sig?

Nu i skolavslutningstider så längtar jag tillbaka till 15-19 års åldern, när hösten kommer och mörka höstdagar inte gör mig speciellt sugen på att arbeta, då längtar jag till min pensionsdag.. Men jag har aldrig slagits av tanken att 22,5 är en fantastiskt härlig ålder..

Varför?


Kommentarer
Postat av: Andreas bodin hansen

Jadu mats det kan man fråga sig.

2010-06-03 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0