Monsters 107, DONE!

Då var det klart! Sitter just nu på kontoret och myser i eftersvettningarna av årets 107e träningspass, klarade målet med en hel timmes marginal. Ett tag beräknade jag att jag skulle landa någonstans runt 120 pass tills idag, men en Londonresa och lite andra utsvävningar gjorde att jag precis rullade in på siffran.

Ekonomiskt har det gått så där, klart godkänt och betydligt mer än vad jag skulle sparat om jag inte hade satt upp något mål. Men inte riktigt till dom summorna som jag hade hoppats.

Stort tack för träningssällskap och mat, mina vänner!

Nu väntar en veckas vila och njutning sedan ska jag om en vecka ha arbetat fram ett projektnamn för kommande månader med nya personliga mål.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du sparat ihop bra med pengar kanske du skulle bjuda oss arbetskamrater på en midda :-)

2011-03-28 @ 18:25:15
Postat av: Emma Danielsson

Ser fram emot en nystart av denna blogg.

Gillar ditt sätt att skriva och behöver nått att

Följa, sätt upp nya mål och BÖRJA SKRIV!!

2012-03-31 @ 21:47:34
URL: http://memmalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0